New York, New York! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Ashley Jonker - WaarBenJij.nu New York, New York! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Ashley Jonker - WaarBenJij.nu

New York, New York!

Door: Ashley

Blijf op de hoogte en volg Ashley

09 Maart 2014 | Verenigde Staten, New York

Start spreading the news, I am leaving today...
Ja, gisteren was het dan toch echt zo ver, ik vertrok naar New York! En ondanks dat ik hier al eerder ben geweest, het blijft leuk en spannend.
De vlucht ging goed en redelijk snel voorbij. Dit komt ook omdat ik dankzij mijn moeder weer een heerlijke stoel in de business class had... Vervelend!
Twee films en heel wat heerlijke hapjes later kwam ik aan op JFK. Dit blijft altijd vervelend, omdat het zeker nog een uur duurt voordat je eindelijk een keer de douane door bent. Maar dat mag de pret niet drukken!
Ik pakte een airtrain van het vliegveld naar het station. Onderweg zie je de typisch Amerikaanse suburbs en... sneeuw?! In de tuinen zie ik overblijfselen van sneeuwpoppen staan. Ik kom net op het juiste moment!
Na ongeveer anderhalf uur reizen met de airtrain en de metro kwam ik dan eindelijk bij mijn hotel aan. Het is een mooi hotel, vlakbij Rockefeller Center en the Trump Tower. Een leuke buurt dus!
Ik ging vroeg slapen en werd ook weer vroeg wakker, al leek het later omdat vannacht de zomertijd is ingegaan. Dus zo stond ik vanmorgen om zes uur al in de sportschool van het hotel. Je moet toch iets doen;).
Nu ga ik lekker de stad in, proberen de dingen te zien die ik eerder niet gezien heb, maar vooral: genieten!

  • 09 Maart 2014 - 17:05

    Gonny:

    Wauw Ashley, zo vroeg al sporten... fijn dat de reis goed is verlopen, geniet er maar lekker van, voordat je het weet is het weer voorbij.
    Groetjes

  • 09 Maart 2014 - 18:09

    Cynthia:

    Leuk vriendin! Lange reis wel he.. maar lekker op tijd naar bed en vroeg wakker haha heb je wat aan je dag
    Toch!! En zelfs sporten in je vakantie in New York! Sportieveling hihi. Naa ga lekker genieten en ik kijk weer uit naar je volgende verslag. Dikke kus xoxo

  • 09 Maart 2014 - 18:58

    Gerlinda:

    Je bent gelukkig goed aan gekomen ga lekker genieten !

  • 09 Maart 2014 - 20:34

    Danielle:

    Ik vind het knap van je! Je zal vast nog genoeg te zien hebben! Ash en hou de Starbucks erin haha natuurlijk ook WiFi :p Op naar je volgende plekje!! Veel plezier, je komt vast weer oogjes tekort... Kuss

  • 09 Maart 2014 - 21:43

    Elly:

    Stoere nicht,ik ga weer vast weer genieten van je belevenissen van deze mooie reis wat je
    allemaal gaat doen en ondernemen,geniet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Ashley

Actief sinds 17 Sept. 2013
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 18397

Voorgaande reizen:

12 September 2017 - 09 Oktober 2017

The beautiful west

23 September 2015 - 08 Oktober 2015

Thailand

08 Maart 2014 - 16 Maart 2014

America!

16 September 2013 - 23 September 2013

Washington DC

Landen bezocht: