It's not easy being green... - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Ashley Jonker - WaarBenJij.nu It's not easy being green... - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Ashley Jonker - WaarBenJij.nu

It's not easy being green...

Door: Ashley

Blijf op de hoogte en volg Ashley

15 Maart 2014 | Verenigde Staten, Chicago

Vandaag vertrek ik weer terug naar Amsterdam. Wat is de week snel voorbij gegaan! Ik kan terugkijken op een drukke, chaotische, vermoeiende maar wel heel erg leuke week, waarin ik veel nieuwe plekken in de wereld heb mogen zien en leuke nieuwe mensen heb ontmoet. Ik kan weer met een gerust hart terug naar Nederland. Maar natuurlijk niet voordat ik even goed afscheid heb genomen van Chicago!;)
Omdat mijn vlucht pas in de namiddag gaat heb ik nog even de tijd om de stad goed in me op te nemen. Ik begin de dag met een uitgebreid ontbijtje bij hetzelfde restaurantje als gisteren. Nu neem ik de pannenkoekjes met banaan en Nutella. Ook heel smerig...;)
Daarna heb ik door de stad gelopen, over de Magnificent Mile. De sfeer in de stad was leuk. Vandaag werd St. Patrick's Day gevierd, en dus was iedereen verkleed in het groen en al dronken voor twaalf uur 's middags. Vergelijkbaar met Koninginnedag bij ons dus.;)
Ik heb de metro gepakt richting het vliegveld. Ook de metro zat bomvol feestende en in het groen geklede mensen, waardoor ik er met mijn koffertje nog maar net bij paste. En ook hier was bijna iedereen (gezellig) dronken. Hoewel sommige mensen er niet uitzagen alsof ze de avond nog zouden gaan redden...
Eenmaal op het vliegveld aangekomen, was het nog even spannend of ik wel zou meekomen met het vliegtuig. Maar gelukkig, er was nog een plekje vrij in de business class.. Vervelend!
En zeven uurtjes later sta ik weer met beide beentjes op Nederlandse bodem. America, hope to see you soon!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Chicago

Ashley

Actief sinds 17 Sept. 2013
Verslag gelezen: 538
Totaal aantal bezoekers 18380

Voorgaande reizen:

12 September 2017 - 09 Oktober 2017

The beautiful west

23 September 2015 - 08 Oktober 2015

Thailand

08 Maart 2014 - 16 Maart 2014

America!

16 September 2013 - 23 September 2013

Washington DC

Landen bezocht: