Boontje komt om zijn (maand)loontje - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Ashley Jonker - WaarBenJij.nu Boontje komt om zijn (maand)loontje - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Ashley Jonker - WaarBenJij.nu

Boontje komt om zijn (maand)loontje

Door: Ashley

Blijf op de hoogte en volg Ashley

13 Maart 2014 | Verenigde Staten, Chicago

Vandaag de eerste dag in Chicago! En ik ben de dag lekker rustig begonnen door in het hotel naar de sportschool te gaan. Heerlijk!
Hierna heb ik ontbeten met een bagel en een kop thee en ben ik door de stad gaan lopen. Ik kwam al snel uit bij de bekendste straat van Chicago: Michigan Avenue, ook wel the Magnificent Mile genoemd. Hier bevinden zich veel bezienswaardigheden en winkels. Heel veel winkels! Ik heb me daar dus een hele tijd vermaakt! En niet alleen met de kledingwinkels; doordat ik zelf al jaren bij de Etos werk vind ik het heerlijk om hier in de grote drogisterijen rond te snuffelen, om me nog steeds te verbazen over de geneesmiddelen die je in grote aantallen kan kopen.
Halverwege Michigan Avenue heb je het Millenium Park. In dit park staat het kunstwerk Cloud Gate, wat een vorm heeft van een boon en dus ook wel bekend staat als the bean.
Toen ik verder liep kwam ik ineens het restaurant Panda Express tegen.. Die ken ik! Dit restaurant heb ik ook een aantal keren bezocht tijdens m'n tripje naar Washington, om daar mn favoriete 'orange chicken' te eten. En weer zit ik te genieten!
Na het eten nog even gewinkeld en daarna terug naar het hotel. Ik ben moe maar voldaan, heb een lekker eerste dagje gehad. Morgen weer een dag in deze gezellige stad!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Chicago

Ashley

Actief sinds 17 Sept. 2013
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 18415

Voorgaande reizen:

12 September 2017 - 09 Oktober 2017

The beautiful west

23 September 2015 - 08 Oktober 2015

Thailand

08 Maart 2014 - 16 Maart 2014

America!

16 September 2013 - 23 September 2013

Washington DC

Landen bezocht: