Boontje komt om zijn (maand)loontje - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Ashley Jonker - WaarBenJij.nu Boontje komt om zijn (maand)loontje - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Ashley Jonker - WaarBenJij.nu

Boontje komt om zijn (maand)loontje

Door: Ashley

Blijf op de hoogte en volg Ashley

13 Maart 2014 | Verenigde Staten, Chicago

Vandaag de eerste dag in Chicago! En ik ben de dag lekker rustig begonnen door in het hotel naar de sportschool te gaan. Heerlijk!
Hierna heb ik ontbeten met een bagel en een kop thee en ben ik door de stad gaan lopen. Ik kwam al snel uit bij de bekendste straat van Chicago: Michigan Avenue, ook wel the Magnificent Mile genoemd. Hier bevinden zich veel bezienswaardigheden en winkels. Heel veel winkels! Ik heb me daar dus een hele tijd vermaakt! En niet alleen met de kledingwinkels; doordat ik zelf al jaren bij de Etos werk vind ik het heerlijk om hier in de grote drogisterijen rond te snuffelen, om me nog steeds te verbazen over de geneesmiddelen die je in grote aantallen kan kopen.
Halverwege Michigan Avenue heb je het Millenium Park. In dit park staat het kunstwerk Cloud Gate, wat een vorm heeft van een boon en dus ook wel bekend staat als the bean.
Toen ik verder liep kwam ik ineens het restaurant Panda Express tegen.. Die ken ik! Dit restaurant heb ik ook een aantal keren bezocht tijdens m'n tripje naar Washington, om daar mn favoriete 'orange chicken' te eten. En weer zit ik te genieten!
Na het eten nog even gewinkeld en daarna terug naar het hotel. Ik ben moe maar voldaan, heb een lekker eerste dagje gehad. Morgen weer een dag in deze gezellige stad!