Bij Starbucks heet ik Ashley - Reisverslag uit Woodbridge, Verenigde Staten van Ashley Jonker - WaarBenJij.nu Bij Starbucks heet ik Ashley - Reisverslag uit Woodbridge, Verenigde Staten van Ashley Jonker - WaarBenJij.nu

Bij Starbucks heet ik Ashley

Door: Ashley

Blijf op de hoogte en volg Ashley

21 September 2013 | Verenigde Staten, Woodbridge

Deze keer een kort verslagje, want gisteren heb ik alleen maar geshopt!
Ik heb 's ochtends de bus gepakt naar Woodbridge, een plaatsje onder Washington DC. Deze bus zou me naar een enorme shoppingmall brengen. De reis duurde ongeveer drie kwartier maar onderweg zat ik te genieten van de typisch Amerikaanse omgeving: grote supermarkten, drogisterijen en fastfoodrestaurants aan de snelweg die bijna allemaal 24/7 geopend zijn, en natuurlijk vervallen motels waar je nog niet dood gevonden wil worden (maar waar die kans zeker aanwezig is..).
De shoppingmall was inderdaad enorm en ik had het idee dat ik hier misschien wel zou kunnen slagen voor kleding. Wanneer ik de winkels hier binnenloop valt me wel steeds op dat ze heel andere kleding verkopen dan in Nederland. Ook kleden de mensen zich heel anders: toen het gisteren 27 graden was liep ik in een kort broekje met een shirtje, terwijl ik de gemiddelde Amerikaan zag rondlopen in een lange broek, een trui en een jas eroverheen. Heb ik dan de zomer in m'n bol?
Tussen het winkelen door natuurlijk wel even lunchen bij de Starbucks, wat kan ik daarvan genieten!
De uiteindelijke score van deze dag: twee sweaters en een vest, gekocht bij Hollister en Abercrombie&Fitch. Ik ben tevreden!
Ik heb de bus terug genomen en daarna meteen de metro naar Pentagon City om daar weer een hapje te eten. Het werd een wrap met kip en een verdwaald blaadje sla. Daarna weer terug gegaan naar het hotel.
Nu genieten van m'n laatste echte dag in deze mooie stad!

  • 21 September 2013 - 15:42

    Kayl:

    Yo, hier je bgb vanuit Osdorp The place to be... Wat leuk dat je zo leuk heb in Washington dc! Vind t minder om te lezen dat tussen al je aankopen niet dat leuke verjaardagskado voor mij staat:( Maargoed je heb nog een dag:) kus kayl

  • 22 September 2013 - 09:33

    Daphne:

    Ohw wat heerlijk om te zien (en ik om mij dat voor te stellen ;-) ) al die typisch Amerikaaanse gebouwen in wit of terra kleuren, lage uitgestrektte winkelcentra langs de weg en dan weer zo'n enorme mall. Fijn dat je geslaagd bent. Dat moet toch ook wel lukken met jouw ranke figuurtje. Wat stoer dat je deze trip ondernomen hebt! Zo te lezen heb je daar absoluut geen spijt van. Toperrrr!

    Voor de Amerikanen daar is het natuurlijk herfst. Dat zag ik ook in de jaren negentig/begin 21e eeuw, bijvoorbeeld op Gran Canaria waar ik toen kind aan Ierse pubs was.....wanneer wij n November onze zomerjurkjes en slippers droegen, zij daaar ook in truien liepen en klaagden over de kou (beetje bewolking en 25 graden...). Voor Hollanders niet te begrijpen hè? hihi.

    Geode vlucht naar huis xxx

  • 22 September 2013 - 12:35

    Dyllon:

    hoi Ish,
    ik ga een mooie tekening maken
    ik hoop dat je het leuk heb ge hat
    ik heb ge hoort dat je eten lekker is
    hoe was je hotel ?

  • 22 September 2013 - 13:25

    Ish:

    Hoi Dyllon,
    Wat lief dat je een tekening gaat maken! Ga je het Witte Huis tekenen? Want jij weet hoe die eruit ziet!
    Ik heb het heerlijk gehad! Ik heb heel lekker gegeten, vooral veel kippie met rijst en een keer bruine bami. Ik ga straks lekker ontbijten en vanmiddag naar het vliegveld.
    Dikke kus voor Dyl xx

  • 22 September 2013 - 23:27

    San:

    lieve Ash, zo! Ik ben er lekker even voor gaan zitten met een koppie koffie om jouw verhalen per dag te lezen! Zo stoer van je dat je dit avontuur in je eentje bent aangegaan, fijn dat alles goed is verlopen en dat je zoveel indrukken hebt meegemaakt. Nu weer naar ons koude kikkerlandje om nog lekker na te genieten. Ik zie je vast gauw Ash! Dikke kus uit ABC. XOXO

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Woodbridge

Ashley

Actief sinds 17 Sept. 2013
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 18411

Voorgaande reizen:

12 September 2017 - 09 Oktober 2017

The beautiful west

23 September 2015 - 08 Oktober 2015

Thailand

08 Maart 2014 - 16 Maart 2014

America!

16 September 2013 - 23 September 2013

Washington DC

Landen bezocht: